Klachtenregeling.

Wij nemen uw klacht zeer serieus.

Bij De Schans Tandartsen doen we er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. We nemen uw klacht serieus en willen samen tot een oplossing komen.

Hoe dient u een klacht in

  • Bespreek het direct: Geef u klacht aan bij uw tandarts of een van onze medewerkers. Vaak kunnen we het meteen oplossen.
  • Stuur een schriftelijke klacht: Als uw klacht niet direct opgelost wordt, kunt u een e-mail sturen naar info@deschanstandartsen.nl of een brief sturen naar onze praktijk. Vermeld duidelijk uw gegevens, de aard van de klacht en wat u verwacht.


Wat kunt u van ons verwachten?

1. We bevestigen de ontvangst van uw klacht zo spoedig mogelijk.
2. U krijgt zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie.
3. Als we er samen niet uitkomen, verwijzen we u naar een onafhankelijke geschilleninstantie.

We zien uw klacht als een kans om onze zorg en service te verbeteren.

Openingstijden

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag

08:00-17:00
08:00-20:00
08:00-17:00
08:00-17:00
08:00-17:00

Routebeschrijving