Klachtenregeling.
Wij nemen uw klacht zeer serieus.
Bij De Schans Tandartsen doen we er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. We nemen uw klacht serieus en willen samen tot een oplossing komen.
Hoe dient u een klacht in
- Bespreek het direct: Geef u klacht aan bij uw tandarts of een van onze medewerkers. Vaak kunnen we het meteen oplossen.
- Stuur een schriftelijke klacht: Als uw klacht niet direct opgelost wordt, kunt u een e-mail sturen naar info@deschanstandartsen.nl of een brief sturen naar onze praktijk. Vermeld duidelijk uw gegevens, de aard van de klacht en wat u verwacht.
Wat kunt u van ons verwachten?
1. We bevestigen de ontvangst van uw klacht zo spoedig mogelijk.
2. U krijgt zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie.
3. Als we er samen niet uitkomen, verwijzen we u naar een onafhankelijke geschilleninstantie.
We zien uw klacht als een kans om onze zorg en service te verbeteren.
De Schans Tandartsen
Openingstijden
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
08:00-17:00
08:00-20:00
08:00-17:00
08:00-17:00
08:00-17:00